1. Wie heeft fiets bij De Stee meegenomen?

    Ik heb afgelopen vrijdagavond de Stee Trofee gepresenteerd. Toen ik ’s avonds naar huis wilde fietsen, bleek ik mijn fietssleuteltje verloren te hebben. Ik heb de fiets laten staan, om even af te wachten of men het sleuteltje wellicht bij het schoonmaken van Cafe-Bar De Stee nog terug zou vinden.

    Helaas niets, maar gelukkig had ik mijn reservesleutel nog thuis. Toen ik dacht mijn fiets op te gaan halen, bleek deze verdwenen te zijn.

     

    Zou superfijn zijn als degene die hem heeft meegenomen, hem weer terugzet bij De Stee. Dan haal ik hem daar wel weer op. Je mag eventueel ook even contact met me opnemen via redactie@prinsenbeeknieuws.nl.

     

    Maandag 22 juni 2026
    Wie heeft fiets bij De Stee meegenomen?
    Deel dit artikel op:
    Reacties