Ik heb afgelopen vrijdagavond de Stee Trofee gepresenteerd. Toen ik ’s avonds naar huis wilde fietsen, bleek ik mijn fietssleuteltje verloren te hebben. Ik heb de fiets laten staan, om even af te wachten of men het sleuteltje wellicht bij het schoonmaken van Cafe-Bar De Stee nog terug zou vinden.