1. ‘Vernieling zo jammer’

    ,,Jammer dat er in ons mooie park zo nodig weer moet worden vernield’’, zegt een wandelaar die zaterdagochtend een afgebroken boompje aantrof in Park Over-Bos in Prinsenbeek. Onbegrijpelijk, vindt hij; zoveel mensen die elke dag genieten van dit stukje groen in het dorp.
    (Foto: Rien Huijbregts)
    Zaterdag 07 juni 2025
    prinsenbeekvernielingparkvandalismeboompark over-bos
    (Foto: Rien Huijbregts)
    Deel dit artikel op:
    0
    [nexturl]
    Reacties