Steeke wordt ‘Bij de Buren’
Het duurt nog even voor het zo ver is; eerst is nog een grote verbouwing nodig. ,,Naar verwachting zullen we rond juni de deuren openen’’, aldus Kim.
Hiermee wordt de cafétaria niet voortgezet. Maar met drukke dagen in het dorp gaat de keuken wel open om publiek op de Haverdijk te voorzien van friet en broodjes.
‘Bij de Buren’ is een nieuwe onderneming, die los staat van Café-Bar De Stee, het café ernaast waar Kim met broer Mike Renne de scepter zwaait. Voor wie op de hoogte wil blijven van de ontwikkelingen ‘Bij de Buren’, beveelt Kim de facebookpagina aan: klik hier.


















