Mooi middag Bij de Buren
Het was een gemoedelijk samenzijn, met een glaasje champagne en een hapje ter gelegenheid van de opening van de horecazaak van Kim en partner Vinnie Frew. Gasten bestelden een frietje bij de haphoek en er werd nog lekker geborreld op het terras. ,,We hebben veel leuke reacties gehad. Dat ze het warm en sfeervol vonden en het helemaal niet meer terug kenden.’’ Nu zetten de eigenaren nog even de puntjes op de í, om daarna de deuren definitief te openen. ,,Aanstaande zaterdag staat het eerste feestje gepland.’’
De nieuwe zaak is gevestigd in het pand waar tot eind vorig jaar Cafétaria ’t Steeke was gevestigd. Naast Café-Bar De Stee, de zaak die Kim samen met broer Mike runt.



















