Inbraak in De Swaen
In Café De Swaen in Prinsenbeek is in de nacht van woensdag op donderdag ingebroken. De daders hadden het voorzien op geld; er is een behoorlijk bedrag buitgemaakt.
De inbraak vond plaats tussen 04.00 en 04.30 uur. Om de zaak te binnen te komen, hebben de daders de cilinder van het slot van de voordeur verwijderd. Eenmaal binnen hebben ze in korte tijd de kassa, gokautomaten en kluis opengebroken en leeggeroofd. Er was ook flink wat braakschade.
De politie heeft buurtonderzoek gedaan.
















