Inbraak in BMW Heisprong
Dieven hebben in de nacht van zondag op maandag ingebroken in een langs de straatkant geparkeerde BMW in de Heisprong in Prinsenbeek. Ze hebben het dashboard met stuurkolom en navigatieapparatuur uit de auto gehaald. Met een apparaat was een gat gemaakt in het portier, om zo de auto te openen.
0
[nexturl]








.jpg)








