Commercieel medewerker binnendienst
Wij bieden jou
- Een veelzijdige en uitdagende fulltime baan (32 uur is bespreekbaar)
- Salaris in overleg, op basis van kennis, vaardigheden en ervaring
- Een aantrekkelijke bonusregeling
- Reiskostenvergoeding
- 25 verlofdagen
- Een enthousiast, klein team van collega’s met wie je nauw samenwerkt
- Een informele organisatiecultuur
- Ruimte voor eigen initiatief en mogelijkheden om je te ontwikkelen
Wat ga je doen?
Als commercieel medewerker binnendienst word je onderdeel van een klein en hecht team. Samen zijn jullie de spil van ons bedrijf. Of de klant nu bestelt via de verkoopadviseurs, telefoon of webshop, als commercieel medewerker binnendienst ga je er direct mee aan de slag. In samenwerking met je collega’s zorg je ervoor dat onze klanten de juiste producten krijgen op het gewenste tijdstip. Hierin heb je een sturende en coördinerende rol. Ook wanneer de klant een offerte wil aanvragen, specifieke productinformatie nodig heeft of een klus aan de printstudio wil uitbesteden, zorg jij dat het in orde komt. Je luistert naar de behoeften van de klant en vertaalt die naar een concreet en afgestemd aanbod. Zie je een commerciële kans? Als het even kan, grijp je die natuurlijk. Tot slot sta je altijd klaar om vragen over voorraden en bestellingen snel en accuraat op te pakken.
Collega’s aan het woord
“Klanten vooruit helpen, blij maken met hun keuze en zorgen dat ze terugkomen. Daar haal ik voldoening uit. En het werken in teamverband. Uiteindelijk vormen we hier met z’n allen één team.” - Jesper, commercieel medewerker binnendienst
“Op de binnendienst komt alles samen. Wij maken van alles één geheel en zorgen voor een goede communicatie richting de klant. We werken vaak langdurig samen met klanten en bouwen een band op. Dat maakt het klantcontact erg leuk. Collega’s hebben ook veel voor elkaar over. We werken op basis van vertrouwen en er wordt geïnvesteerd in relaties en mensen.” – Marcus, commercieel medewerker binnendienst
Wat neem jij mee?
- Aantoonbaar hbo werk- en denkniveau. Bij voorkeur heb je een afgeronde hbo-opleiding richting commerciële economie of soortgelijk.
- Enkele jaren ervaring in een commerciële functie.
- Sterke communicatieve vaardigheden en een goede beheersing van de Nederlandse taal. Kun je je ook goed redden in de Engelse en Duitse taal? Dan heb je een streepje voor.
- Je kunt snel schakelen, accuraat werken en goed plannen en organiseren.
- Kennis van ERP en onze producten is een pré.
Klaar voor een nieuwe uitdaging?
Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en wil jij deel uitmaken van ons team en familiebedrijf? Reageer dan voor woensdag 25 oktober 2023 via vacature@visserbreda.nl t.a.v. Shima Kia (adviseur werving en selectie). Voor vragen kun je haar telefonisch bereiken via +31624656210. We kijken uit naar jouw sollicitatie!
Werken bij Visser & Visser
Visser & Visser is al meer dan 60 jaar dé leverancier in materialen voor de grond-, weg- en waterbouw. Van verkeersborden, laserapparatuur en afzetmaterialen tot rioolafsluiters, heggenscharen en trilplaten. Wij zijn een familiebedrijf met een team van 28 enthousiaste collega’s. Werken en plezier gaan bij ons hand in hand. Collegialiteit en goede samenwerking vinden wij heel belangrijk. De communicatielijnen zijn kort, de cultuur is informeel. Onze mensen hebben ‘hart voor de zaak’, verantwoordelijkheidsgevoel en een gezonde dosis praktisch inzicht. Meer weten over wie we zijn en wat we doen? Ga naar www.visserenvisser.nl/over-ons.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen wij niet op prijs.