1. Klanten waarderen Regiobank

    (Foto: Veldsink-Dirven Adviesgroep)
    RegioBank krijgt van haar klanten voor het derde jaar op rij de hoogste rapportcijfers. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van de Consumentenbond onder ruim 14.000 klanten, meldt Monique Akkermans van Veldsink-Dirven Advies.

    Op alle onderzoeksgebieden scoort RegioBank het hoogste cijfer, volgens Akkermans. RegioBank krijgt als algemeen cijfer een 9,3, voor service een 8,8 en voor internet en mobiel Bankieren een 8,7. “Het is een uitslag om trots op te zijn. Dat onze klanten onze service zo hoog waarderen, is een bewijs dat ze bankieren met de menselijke maat enorm waarderen.”

     

    Leefbaarheid

    Regiobank heeft ruim 530 vestigingen in dorpen en kleine steden; ze kiest bewust voor de regio. De bank vindt dat lokale gemeenschappen waardevol zijn voor Nederland en dat lokale basisvoorzieningen zoals een school, supermarkt en een bank moeten blijven bestaan. Daarom zorgt RegioBank ervoor dat iedereen zijn geldzaken in de buurt kan regelen. En maakt de bank zich sterk voor de leefbaarheid van dorpen.

    Vrijdag 05 juli 2019
    PrinsenbeekRegiobank
    (Foto: Veldsink-Dirven Adviesgroep)
    Reacties
  1. Iets gebeurd in ons dorp?
    Een aankondiging?
    Stuur uw nieuws en foto's s.v.p. naar de redactie.